МЕТОД ПРОЕКТІВ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ

В березні учні 11А класу  Магдалинівської ЗОШ захищали проекти над якими працювали тривалий час. Кожен мав завдання розробити власний сайт по обраній темі та опублікувати його засобами сервісу Google Sites. Захист робіт пройшов на достойному  рівні та показав високі знання учнів.

Результати їх діяльності можна побачити на блозі http://blogteachermag.blogspot.com/p/blog-page_5.html

В умовах суцільної інформатизації суспільства і освіти важливу роль відіграє предмет інформатика, оскільки завдання курсу є формування  в учнів вміння працювати з інформацією, розуміння питань адекватного вибору засобів і методів обробки інформації.

Основне завдання вчителя інформатики – формування в учнів відповідно до програми, знань і вмінь з кожної теми шкільного курсу. Саме використання методу проектів дозволяє втілити ці завдання на високому рівні.

Етапи виконання проекту:

1) підготовчий –формується тема і мета проекту;

2) планування – визначення джерел і способів збору, аналізу і презентації інформації, встановлення критеріїв оцінки результатів, розподіляються обов’язки;

3) дослідницький – збір,аналіз інформації,оформлення результатів;

4) звіт – презентація результатів дослідження;

5) оцінка результатів.

При вивченні окремих тем курсу інформатики тривалість виконання проекту варіюється: деякі проекти розраховані на 1 – 2 уроки, але використовуються і такі, які розраховані на 2 – 4 місяці. Теми проектів пропонують і вчитель і учні, орієнтуючись на особисті інтереси. Вони найчастіше відносяться до якоїсь практичної, актуальної теми і потребують знань з багатьох предметів, таким чином реалізуються міжпредметні зв’язки

Під час проектної роботи учні самостійно діляться на групи. продумують тему і розподіляють обов’язки. Діти з задоволенням підбирають фото, відео, анімації. На уроках панує творчий підйом. В процесі роботи учні самостійно навчають один одного, допомагають.

Проходячи через ланцюжки проектних робіт, учень накопичує певний досвід роботи з інформацією. Поступово росте впевненість в тому, що в майбутньому він не розгубиться, потрапивши в реально життєву ситуацію, а проявить власну компетентність.

вчитель інформатики
Магдалинівської загальноосвітньої
школи І-ІІІ ступенів
Теліпко Наталя  Дмитрівна

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *